بانکداری الکترونیکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

بانکداری الکترونیکی

شرکت خاتم توس تولید کننده دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی وebankو سخت افزار های بانکی

بانکداری الکترونیکی

شرکت خاتم توس با تکیه بر نیرو های نخبه داخلی و بر رویه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال توانسته است دستگاه های پوز بانکی و سوئیچ های لویالتی و ebank و سخت افزار های بانکی را تولید و طراحی کند.

کلمات کلیدی

فیلم های آموزشی شرکت خاتم توس

شرکت خاتم توس

اخذ قطعی مالیات از فروشگاه اینترنتی

شکایت های مربوط به فروشگاه های اینترنتی

700 شکایت از فروشگاه های اینترنتی

دلایل عدم موفقیت پروژه های طراحی فروشگاه اینترنتی

دلایل شکست برخی از پروژه های طراحی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه ساز چیست

روش های پرداخت الکترونیکی

بانکداری الکترونیک

بازاریابی اینترنتی

خرید اینترنتی امن

امنیت در خرید اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی بر مبنای نیاز کاربران

روش های طراحی فروشگاه اینترنتی بر مبنای نیاز کاربر

تاثیرات طراحی فروشگاه اینترنتی در کسب در آمد

تاثیرات طراحی فروشگاه اینترنتی

دلایل علاقه کاربران به خرید اینترنتی

دلایل موفقیت طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی

تجارت الکترونیکی چیست؟

تجارت الکترونیک

تفاوت فروشگاه اینترنتی و فروشگاه فیزیکی

مقایسه فروشگاه اینترنتی در برابر فروشگاه معمولی

4 مزیت عمده فروشگاه اینترنتی در برابر فروشگاه معمولی

مزایا و معایب خرید از فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی چیست

انواع روش های سرقت از عابربانک

انواع کارت های اعتباری

کارت اعتباری چیست؟

بایگانی

نکات مثبت یک برنامه لویالتی:

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۷ ب.ظ

نکات مثبت یک برنامه لویالتی:


۱.       مشتریان را تشویق میکند تا خریدهایشان را در شرکت یا کسب و کار شما متمرکز کنند.و در نهایت از مزایا و جوائز ارزشمندی برخوردار شوند.


۲.       مشتریانی که از طریق برنامه لویالتی شما،امتیاز کسب میکنند کمتر تمایل دارند تا برنامه رقبای شما را انتخاب کنند.


۳.     در مقایسه با سایر خدمات تبلیغاتی از قبیل تخفیف قیمت،برنامه های وفاداری،هزینه های تبلیغات را از پیش تأمین میکند.چرا که مصرف کنندگان در ابتدا خرید میکنند و سپس در زمانیکه به امتیاز مورد نظر رسیدند،واجد شرایط برای دریافت کوپن های تخفیف وسایر مزایا میباشند.


۴.       پیرو مطالب بالا،امتیازات به دست آمده به طور قطعی به دریافت تخفیف و جائزه منجر نمیشود.چرا که بعضی از مشتریان ممکن است امتیاز کسب کنند ولی هیچ وقت به آستانه امتیاز مورد نیاز برای کسب جوایز،نرسند


۵.       یک برنامه لویالتی از طریق جمع آوری اطلاعات،پیگیری مشتریان را امکان پذیر میسازد و میتواند منجر به یک درک عمیق در رابطه با الگوی خرید مشتریان شود و برای شما ایده هایی نو به همراه داشته باشد.


۶.       اگر شما یک کسب وکار قابل توجهی مانند خطوط هواپیمایی دارید،طراحی یک سناریو وفاداری که شامل  تعامل و همکاری با سایر صاحبان کسب وکار باشد،میتواند منبع درآمد مناسبی برای شما و شرکاء تجاری شما باشد.


۷.       وقتی سناریو برنامه وفاداری به درستی طراحی شده باشد و هدف آن ایجاد یک رابطه برنده_برنده بین صاحبان کسب و کار ومشتریان باشد،میتواند احساس ارزشمندی را در مشتریان شما برانگیزد و لویالتی برای آنها مفهوم  قابل توجهی داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی